حضور وغیاب منتظران
دعای ندبه حضوروغیاب منتظران بود
دعای ندبه حضوروغیاب منتظران بود
یک صبح جمعه بر شما ندبه نکردم بر من هزاران ندبه کردی ای امامم!
سلام به آقایی که امروز سراغ همه را گرفت اما کسی سراغش را…!
او آمد / حضرت عاشورا / ریزنوشت
توسط منذرون · Published بهمن ۶, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
کوفیان سر امام شکستند و ما دل امام …! حالا ما سزاوار لعن یا انها؟
با آمدنش معشوقان امروزی روبرویش خواهند ایستاد که چرا عاشقان ما عاشقت شدند!!؟
گفتیم “بی همگان به شود،بی تو به سر نمیشود” و یک عمر سر کردیم بی تو در کمال بی تفاوتی!
نیامدتا شایدبه خودمانبیاییم!
دعا برای ظهورت خرجی نداشت،داشت؟ از این هم دریغ کرده ام چرا؟
او آمد / حضرت عاشورا / ریزنوشت
توسط منذرون · Published بهمن ۴, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
راه ظهورت را بستم باشد قبول اما خدا را چه دیدی شاید قرار است حر تو باشم!
بیشتر