برای با تو بودن
تو یادت نیست
ولی من خوب یادم هست
.
.
.
برای با تو بودن دلی را به دریا زدم که از آب هم وحشت داشت.
توسط منذرون · منتشر شده · بروزرسانی شده
تو یادت نیست
ولی من خوب یادم هست
.
.
.
برای با تو بودن دلی را به دریا زدم که از آب هم وحشت داشت.
توسط منذرون · Published اسفند ۲, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳
توسط منذرون · Published شهریور ۵, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳
توسط منذرون · Published مرداد ۱۹, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳
بیشتر