برای با تو بودن
تو یادت نیست
ولی من خوب یادم هست
.
.
.
برای با تو بودن دلی را به دریا زدم که از آب هم وحشت داشت.
توسط منذرون · منتشر شده · بروزرسانی شده
تو یادت نیست
ولی من خوب یادم هست
.
.
.
برای با تو بودن دلی را به دریا زدم که از آب هم وحشت داشت.
توسط منذرون · Published مهر ۱۳, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳
توسط منذرون · Published فروردین ۲۳, ۱۴۰۳ · Last modified فروردین ۶, ۱۴۰۴
توسط منذرون · Published بهمن ۱۲, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
بیشتر