من هنوز منافقم
روی خودم تم دین و بندگی نصب کرده ام
اما سیستم عامل زندگی ام هنوز همان هوی و هوس است
توسط منذرون · منتشر شده · بروزرسانی شده
روی خودم تم دین و بندگی نصب کرده ام
اما سیستم عامل زندگی ام هنوز همان هوی و هوس است
برچسبها: بندگیتوبهخداسیستم عاملعبدگناهمبارزه با نفسویندوز
توسط منذرون · Published مرداد ۲۱, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
توسط منذرون · Published آبان ۳۰, ۱۳۹۹ · Last modified فروردین ۶, ۱۴۰۴
توسط منذرون · Published بهمن ۱۲, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
بیشتر