من هنوز منافقم
روی خودم تم دین و بندگی نصب کرده ام
اما سیستم عامل زندگی ام هنوز همان هوی و هوس است
توسط منذرون · منتشر شده · بروزرسانی شده
روی خودم تم دین و بندگی نصب کرده ام
اما سیستم عامل زندگی ام هنوز همان هوی و هوس است
برچسبها: بندگیتوبهخداسیستم عاملعبدگناهمبارزه با نفسویندوز
توسط منذرون · Published بهمن ۶, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
توسط منذرون · Published شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳
توسط منذرون · Published آبان ۹, ۱۳۹۳ · Last modified اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳
بیشتر