موج ترویج همجنسبازی به محصولات لبنی رسید !

در اقدام بی سابقه ای دو شرکت برجسته ی (میهن) و (دامداران) در محصول و تبلیغات خود از نمادهای همجنسبازی استفاده نمودند.

🔻استفاده ی از یونیکورن یا اسب تک‌شاخ 🦄 که نماد زن بای‌سکشوال (دو جنسه) است و رنگین کمان در بسته بندی پنیر میهن برای کودکان

🔺 و همچنین استفاده ی از دو مرد در نقش پدر و مادر یک فرزند در تبلیغ دامداران در رسانه ملی

❌ آیا دستگاه های ناظر از موج ترویج همجنسبازی در دنیا بی خبر و در خواب هستند ؟!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *